Thursday, August 5, 2010

Beginilah perasaan Jang Geun-seok terhadap Park Shin-hye!

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
~korean addicted~ ^-^V
from 환영합니다 imoetkorea by imoetkorea via ANJELLholic|shared by koreabanget!
Pada stop pertama Asia Tour-nya, wartawan bertanya sama Jang Geun-seok tentang tokoh utama cewek di drama "You're Beautiful", Park Shin-hye.

Setiap peristiwa fanmeeting yang Geun-seok gelar dia always nyebut nama Shin-hye lho dan ini adalah salah satu konferensi pers terbaru dari FM Hong Kong.

Ketika ditanya tentang Park Shin-hye, Jang Geun-seok menjawab masing-masing dari mereka lagi mencari ke arah hubungan yang potensial. Dia juga menyatakan bahwa ideologi mereka adalah sama dan bahwa ibunya sangat suka sama Park Shin-hye !

Meskipun kita semua telah mendengar ini sebelumnya, bagaimana menurutmu perasaan Jang Geun-seok yang sebenarnya sama Park Shin-hye ?

korean addicted 05 Aug, 2010


--
Source: http://koreabanget.blogspot.com/2010/08/beginilah-perasaan-jang-geun-seok.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts